sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Viikonloppulöhöilyä

Koska itsenäisyyspäivän vietin aivan täysin herkutellen, piti lauantaina palata taas takaisi ruotuun ja normaaliin ruokavalioon. Mutta löhöillä olen ehtinyt silti! Tai oikeastaan mitään muuta en ole oikein ehtinyt tehdäkään kuin löhöillä :) Vähän olen yrittänyt lukea myös ensi viikon tenttiin, mutta aika heikolla menestyksellä. Suurella todennäköisyydellä on muuten mun viimeinen tentti ikinä - WHOOP!





Löhöilyn ohessa olen myös testaillut uusia huulipunia :) Hahaa, turhamaisuuden huippu, mutta olen yrittänyt löytää juuri oikean sävyistä punaista! 





Kokkailin muuten jääkaapin jämistä taas eilen ruokaa ja lopputuloksena oli huikea munakas! Ohjeet tulossa blogiin ensi viikolla ;) Nyt jos vielä edes tämän sunnuntain saisin luettua tenttiin, niin ois hyvä. Kaivoin vanhat töppöset jalkaan ja ajattelin hautautua peiton alle opiskelemaan...Mukavaa sunnuntaita kaikille!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti