torstai 14. marraskuuta 2013

Takaisin blogin parissa!

Kylläpä aikaa on ehtinyt jo vierähtää edellisestä postauksesta! En ole halunnut kirjoitella blogiin hetkeen, koska oma elämä on ollut ihan hyrskyn myrskyn ja olen itse ollut todella stressaantunut ja masentunut. En halua vuodattaa omaa pahaa oloani tämän blogin kautta, joten olen mieluummin ollut kokonaan kirjoittamatta. Toivottovasti lukijat ei ole kuitenkaan aivan täysin unohtaneet minua :)

Tosiaan, tämä vuosi on ollut muutenkin yhtä vuoristorataa ja tämä syksy eritoten aivan järkyttävä kaaos minulle henkilökohtaisesti. Liika töitä, liikaa koulua, liika ikäviä yllätyksiä ja sitä rataa... Oon parisen viikkoa ollut todella uupunut henkisesti ja fyysisesti ja jatkuva väsymys painaa päälle. Tänään päätin viimeinkin ottaa elämän takaisin haltuun ja pyrkiä voittamaan huonon olon keinolla millä hyvänsä! Päätin siis aloittaa ainakin menemällä salille. Ja tekemällä jalkapäivän. Enkä ihan mitä tahansa jalkapäivää, vaan rankimman jalkatreenin ikinä! Lantionnostoissa viimeiset toistot mun takapuoli tärisi ihan toden teolla!



Treenin jälkeen kirjataan muistiin, mitä on tehty...


Voin sanoa, että treenin aikana tunsin olevan enemmän oma energinen itseni kuin mitä olen ollut viimeisen kahden viikon aikana yhteensä. Enemmän tätä, kiitos! Miten voittaa tämä väsymys ja masennus? En voi pysyä salilla 24/7, joten jotain muitakin keinoja pitäisi kesksiä :) Auttakaa siis! Miten te helpotatte stressiä ja pahaa oloa? Syöminen ei ainakaan auta ;)

Patti :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti