lauantai 23. marraskuuta 2013

Terapiaa!

Meinasin olla laittamatta tämän tänne blogiin, mutta koska kerta eilen jo aloitin tästä aiheesta, niin jatketaan nyt vielä sen verran, että mun oli pakko päästä esittelemään, mitä mä sain mun omassa pikku askarteluterapiassa aikaan! Oon nimittäin antanut jo itselleni arvoimenkin (Vuoden paras täti 2013) tästä hyvästä ja olen ylpeä omasta tuotoksestani :) Tein joulukalenterin! Nyt siis kaikki askartelijat ja muuten vaan lapsenmieliset sinne Tiimariin hakemaan askarteluvälineitä ja hakemaan itselle arvonimeä tästä suorituksesta ;)





Hihii, askartelu EI TODELLAKAAN tulee olemaan tämän jälkeen minkäänlaisessa roolissa tässä blogissa, enkä aio kyhäillä tänne mitään muita askarteluohjeita, mutta tämän haluan jakaa (vaikka tämä on ehkä jo vanha juttu). Eli, tarvitset:

- Pahvilaatikon
- Tulitikkurasioita
- Lahjapaperia
- Koristeluhärpäkkeitä

Sitten vaan paketoidaan iso pahvilaatikko ja tulitikkurasiat. Tulitikkurasiat liimataan isoon pahvilaatikkoon ja merkitään kalenterinumeroin. Saa koristeilla! Ja tsädäm, sielunterapiaa ja hyvää mieltä sukulaislapsille :)






Tämmöinen paketti on sitten lähdössä ainakin ensimmäisenä Tornioon, veljen tytöille. Jos tämä stressi vielä kovinkin oireilee, niin voi olla että useammankin paketin joutuu tässä vielä ennen joulukuuta lähettämään...







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti