torstai 15. elokuuta 2013

Get In Shape

Nyt kun oon eilisen hieronnan jälkeen vielä liikkumiskiellossa, niin oon keksinyt (omasta mielestäni) hyviä aiheita blogiin! Muita selkäjumeista kärsiviä auttaakseni koitan saada mahdollisimman pian postattua tänne venyttely- ja voimisteluohjeita sekä muita kikkoja, joita on vuosien saatossa kokeillut selän erilaisiin vaivoihin. Myös joogaohje on kehitteillä ;) Jooga siksi, että vaikka itsekään en ole mikään kummoinen joogi, niin se on kuitenkin hyvä laji varsinkin sellaisille, jotka kärsivät selkävaivoista, koska joogan avulla haetaan esimerkiksi tilaa nikamien väliin ym. jotka ainakin teoriassa pitäisi auttaa selän kuntoon...


Mutta nyt itse asiaan! Olin (yllättäen) aivan unohtanut paljastaa tämän mainion lisäravinne-merkin, jota nyt on saatavilla - nimittäin Get In Shape. Sain testattavakseni ison laatikollisen Get In Shape-patukoita ja juomia ja kerrankin voin rehellisesti sanoa, että oli muuten hyviä protskuvalmisteita!


Kuva suomenlisaravinne.fi


Mä oon ollut aina TODELLA nirso kaikkien näiden valmiiden protskupatukoiden ja -juomien suhteen. Olin myös todella skeptinen kun sain Suomen Lisäravinteen edustajalta näitä maistiaisiksi, mutta kuinka ollakaan - nämä on OIKEASTI tosi hyviä! Myös kaikki kaverit ja tietenkin poikaystävä, kelle maistattelin tuotteita, ovat olleet sitä mieltä että ne on todella hyviä. Eli kannattaa kokeilla :) 

Nämä patukat maistuu melkein ihan oikealle karkille ja oma suosikki on ehdottomasti tuo banaani-suklaa. Voisin kuvitella ottavani sitä suklaapatukan sijasta myös esimerkiksi leffaevääksi...Jos satut olemaan tiukallakin dieetillä, niin lisätietoa ja ravinnearvot tuotteista löydät täältä.




Juomissa on myös se hyvä puoli, että niiden pulloissa on pantti! Juomia olen myös nähnyt lähes jokaisessa lähikaupassa, mutta patukoita en ole bongannut vielä mistään :( Niitä saa kuulemani mukaan isommista marketeista ja niinpä taidankin suunnata viikonloppuna Prismaan niitä metsästämään ;)

Testissä myös Fitnessgurun uutuuspatukat, joten stay tuned!



Kuva suomenlisaravinne.fi




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti