perjantai 16. elokuuta 2013

Rapujuhlat!

Mä unohdin aivan hehkuttaa täällä, kun pääsin viime viikonloppuna ensimmäistä kertaa elämässäni rapujuhliin! Oon aina halunnut rapujuhliin, mutta siihen ei ole oikein aikaisemmin ollut tilaisuutta, joten olin aivan fiiliksissä kun sain kokoontua viime lauantaina parhaiden ystävieni seuraan rapupöytään <3 Täydellistä!




Toki rapujen kuoriminen oli hieman haasteellista ensikertalaiselle, mistä myös pari pienen pientä rakkoa sormissa muistutti seuraavana päivänä, mutta luulenpa selvinneeni illasta kohtalaisen hyvin :) Hauskaa ainakin oli, vaikka päänsärky vaivasikin...



Pääsin myös ekaa kertaa ulkoiluttamaan tekonahkashortseja, jotka ovat odotelleet kaapissa sopivaa käyttöä jo kaaaaaauan aikaa. Taustalla näkyy ihana muuttosotku, jota en ole vieläkään jaksanut organisoida, ei ole ollut energiaa :D Tänään olin kyllä herätessä niin uutta puhtia täynnä, että ehkä tänään voisin kokeilla vähän laittaa paikkoja kuntoon ;)




Nyt kun oon vieläkin treenipannassa, niin voisin todellakin käyttää aikani jotenkin muuten hyödyllisesti. Tänään töiden jälkeen on kuitenkin ohjelmassa vain kirppistelyä kera parhaan ystävän :) Haluaisin löytää uuden syystakin - halvan sellaisen! Olen salaa odottanut jo syksyä ;) Tosin gradun aloittaminen hieman ahdistaa, mutta onhan noista lopputöistä ennenkin selvitty! Tänään saa munkin puolesta vielä aurinko paistaa, mutta sitten voisi jo alkaa kunnon syksy. Syksyisiin tunnelmiin...






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti