tiistai 24. syyskuuta 2013

Näytä se haba! :)

Kävin eilen töiden jälkeen salilla. Päämääränä oli tehdä kova jalkapäivä. Salille päästyäni aloin kuitenkin miettimään, että koskas mä olenkaan viimeksi treenannut haban ja ojentajat?! Viime viikolla? Ehkä kaksi viikkoa sitten? Kolme? HUPS, en edes muista koska viimeksi! Jalat on olleet mulle paljon mieluisampi treenata, koska mun vasemmasta ranteesta on nivelsiteet poikki, mikä taas aiheuttaa helposti rasitusta ja kipuilua ranteessa. Ranteen vamma on saanut mut alituiseen varomaan vasempaa kättä ja täten välttelen kaikkea mahdollista, joka voisi sattua...

Sitten katselinkin peilistä, että mun kädethän ovat päässeet varsin kutistumaan! Apua! Siis hitto mitkä spagettinarut :) Mä oon niin hysteerisesti varonut rasittamasta tota mun kättä, että olen tullut aivan sokeaksi omalle peilikuvalle. Sitä sattuu. Mutta nyt otan asian tarkkailun alle - vähintään kerran viikossa on tehtävä käsitreeni.

Rimpulat



Jalkapäivinä sykemittari toteaa mulle aina, että on tullut tehtyä kovatehoinen tai maksimiharjoitus. Käsitreenillä en päässyt läheskään tällaisiin tuloksiin, vaan mittari todisti tylysti, että tehoja käsitreenissäni oli vain keskitehoiseen treeniin. Buuuuuu!





Huomasin kyllä treenin aikana, että kovin tuntui olevan voimat käsistä vähissä :( Ja tuo vasen käsen selkeästi paljon heikompi mulla kuin oikea. Jouduin kesken treenin vaihtamaan pienempiin painoihinkin, kun ei oikein meinannut tuo rauta nousta :D Ja vaikka tuntuikin treenin aikana siltä, että kaikkensa antoi, niin onneksi on tuo sykemittari, joka palauttaa todellisuuteen! En kuitenkaan jaksanut edes rimpuloita pullistella treenin jälkeen - niin pahalta se silloin vielä tuntui :D




Seuraavan neljän viikon tavoite on palauttaa käsiin voimat ja saada käsitreenin tehot kohdilleen. Vähintään yhtä kovaa treeniä on tehtävä käsillä kuin jaloilla ;) Onneksi nyt kuitenkin kesä on ohi ja saa vetää kunnolla kerroksia päälle - kukaan ei edes huomaa mun rimpulakäsiä.




Tänä iltana aloitan I LOVE ME-messulippujen arvonnan! Tarjolla olisi 5kpl kahden lipun paketteja I LOVE ME-messuille. Osallistu siis yhdessä kaverisi kanssa, niin tuplaatte mahdollisuutenne saada lippupaketin.  Tarkemmat ohjeet illalla... Stay tuned :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti