keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Chill time!

Mä oon päättänyt kuulkaas ottaa tavaksi nyt vähän venytellä iltaisin. Oon tässä jo viikon verran sytytellyt kynttilöitä iltaisin ja venytellyt telkkaria katsellessa. Toimii! Ihanasti saa päivän stressit karistettua, kun luo vähän tunnelmaa kotiin ja keskittyy hetken oman vartaloon. Tai siihen telkkariin :)







Sitten voikin hyvällä omalla tunnolla keskittyä chillaamiseen :)



Ja syömiseen!



Hihi, mä käytin eilen aikani mieluummin chillailuun kun töiden tekemiseen ja niinpä mulla onkin nyt PAHA ongelma! Nimittäin huomenna olisi esitelmä Suomen Ekonomiliiton työntekijöille ja mulla ei ole vielä esitelmää. Jaiks! Noh noh, ei hätiä mitiä, parhaat esitelmät onkin monesti tullut pidettyä viime hetken valmisteluilla ;) Kuten toukokuussa Shangahaissa mun piti pitää esitelmä, niin tein sen sitten parissa tunnissa edellisenä iltana. Onneksi tosin tapaamisemme oli myöhässä, joten mun ei ikinä tarvinutkaan pitää sitä esitelmää. Koitan nyt tämän hoitaa kuitenkin vähän paremmin - vielä ehtii huomenna aamulla laittaa jotain kasaan :D

Tähän paniikinomaiseen tunnelmaan on hyvä lopettaa xxx






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti