tiistai 8. lokakuuta 2013

Pretty In Pink

Hiphei, mahtava ilta oli NRJ:n Naisten Hyvinvointi-illassa tänään! Siitä lisää huomenna, mutta nyt vielä tunnelmia eiliseltä...

Mamma oli käymässä meillä eilen, ihan Torniosta saakka tuli päiväksi Helsinkiin kyläileen :) Vaikka olen kuinka yrittänyt äitille puhua, että ruokavalio pitäisi laittaa remonttiin, niin eipä ole mamma vielä ryhtynyt tuumasta toimeen. Pidin sitten suosiolla itsekin vähän herkkupäivää, tein hyvää ruokaa oikein viinin kera ja keitettiin vielä pullakahvit (Stockan Herkusta mustikkaviinereitä) kyytipojaksi.






Eilisen outfitiin kuului mulle jotain ihan outoa - pinkit farkut! Löysin nämä Zaran farkut 3€ kirpparilta lähes uutukaisina. Pinkki ei oo ollut yhtään mun juttu, mutta jotenkin mä tykkään kyllä näistä. Näissä on vähän sellaista kulunutta lookkia, joka sopii mun mielestä moniin värillisiin farkkuihin tosi hyvin. Oma luotto-biker pitää huolen, ettei lookista tullut liian tyttömäinen...Vai? :)








Pakko muuten vielä mainita; meidän sohvatyynyt ja torkkupeitto ei oo ikinä aikaisemmin olleet näin järjestyksessä - on se mamma tarkka! :D







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti