tiistai 15. lokakuuta 2013

Messut takana ja paluun arkeen!

Tuntuupa taas siltä, kuin siitä olisi ikuisuus kun olen viimeksi kirjoittanut tänne! Messut kyllä verotti todella pahasti vapaa-aikaa. Olin sunnuntaina niin väsynyt, että en sanut edes meikejä laitettua, kun silmät verestivät niin paljon :D Ja nyt olen sitten tietenkin kipeä :( Aamusta asti on nenä vuotanut ja vähän on yskittänytkin, mutta kyllä tää tästä...Sain aamuisen tentin hoidettua ainakin ihan kunnialla alkavasta flunssasta huolimatta - hyvä minä!

Sen pidemmittä höpinöittä, tässä vähän otantaa messujen löydöistä :)







CoCoVi:lta piti tietenkin käydä hamstraamassa sellaisia tuotteita, joita meillä ei töissä (vielä) ole. Samoin Forsmanin teet ovat sellaisia, joille on aina käyttöä :)








Ideaseinä oli hauska idea, jota ihmiset ahkerasti täyttivätkin post-it-lapuilla!








Ehdottomasti pahin heräteostokseni piiiiiiiitkään piiiiiitkään aikaan :D Olin vain matkalla vessaan ja pysähdyin ihan vain hetkeksi ihastelemaan KYBOE!:n kelloja Koru- & Kello osastolla. Tämä normaalisti yli 200€ arvoinen kello lähti mukaani alle puoleen hintaan - koska olen sen arvoinen :)











Myös ilmaista tavaraa tuli haalittua :) Mm. shave-höyliä, vesipullo, D-vitamiinia (maistuu aivan karkille, namps!) ja mantelimaitoa lähti mukaan. 







Messujen paras löytö on Niken 180€ juoksutakki vain 30€! Olen jo kauan aikaa haaveillut oikeasta juoksutakista, mutta en ole osannut päättää millaisen ostan - ne kun maksavat niin hemmetisti ja valinnanvaraa on niin paljon :) Myös Speltlakua tuli hamstrattua aika paljon. Minua yritettiin myös saada töihin Sunspeltille :D





Tein ensimmäistä kertaa messujen aikana myös tuttavuutta bulguriin. Taidan jossain vaiheessa kehitellä sushi-reseptejä siitä, koska sitähän voisi hyvin käyttää riisin sijasta ;)

Nyt matka jatkuu seuraavalle luennolle, mutta postaukset jatkuvat taas normaaliin tahtiin ja koitan tällä viikolla myös tehdä sen lupaamani postauksen rasvanpoltosta ja mm. aamulenkeistä tyhjällä vatsalla...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti