keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Kiireaamu

Maanantai- ja tiistaiaamut meni rauhallisesti nauttien pitkistä aamupaloista poikaystävän kanssa. Tänään sitten tulikin niin kiire aamu, etten ehtinut kotona syödä :( Ei muuta kuin kahvi termosmukiin ja ruokaa pussiin ja sit menoks! 

Mulla ärsyttää kiire aamuisin aivan suunnattomasti. Se stressaa. Ahdistaa. Sitten mulla jää kiireessä aina puolet kamoista kotiin. Ei hyvä.


Tässä kuva viimeviikkoisesta kiireaamun eväskassista :)


Olen kuitenkin kehittänyt ruoan osalta ratkaisun näihin kiire aamuihin. Pidän toimistolla aika paljon ruokaa. Käyn yleensä maanantaisin kaupassa ostamassa paljon terveellisiä eväitä kaappiin, niin sitten on aina aamupala, jos sitä ei ehdi kotona syödä ja myös välipalat tulee syötyä paljon paremmin, kun ne ovat jo valmiina. Jos sulla on siis työpaikalla mahdollisuus säilyttää eväitä, niin käy aina kerralla ostamassa viikon välipalat valmiiksi! Mulla tämä käytäntö on huomattavasti helpottanut ruokailurutiineja ja vähemmän tulee syötyä mitä sattuu, kun on käytännössä suunnitellut jo viikon välipalat valmiiksi...


Mun yleisin kiireaamupala töissä...




Oon saanut viime aikoina aika monelta kyselyjä herkuista ja herkkuhimoista. Tästä aiheesta siis tulossa lisää tällä viikolla - oikein jymypostaus siitä miten pitää herkkuhimot ja napostelut hallinnassa! Stay tuned  :)


1 kommentti:

  1. Oooooooh, ihanaa, odotan kyllä sitä jymypostausta herkkuhimoista! Tulee tarpeeseen :D

    VastaaPoista