perjantai 18. lokakuuta 2013

Lisäpainoa lenkille!

Lyhyestä virsi kaunis, vai miten se vanha sanonta menee? :D Eli nyt vain lyhyesti lisäpainoista asiaa...Olen ennenkin suositellut käyttämään treeneissä lisäpainoja aina kun se on mahdollista ja niin myös lenkille kannattaa ottaa hieman extrapainoa mukaan! Mä sain viime viikolla MeNaiset Sport:n tilaajalahjana pienet nilkka-/rannepainot ja kokeilin niitä eilen ensimmäistä kertaa...


Tyylikkäänä as always ;)


Kannan lähes päivittäin työ-/treenikassia, joka painaa 8-10kg, joten lisäpainojen kantaminen on mulle kohtalaisen tuttua hommaa :D Nämä painot, jotka sain on mulle ehkä himpun verran liian kevyet, mutta ensituntuma kuitenkin oli, että kyllä niistä sai mukavasti lisää tehoa ihan perus lenkkiin. Eli suosittelen! Lisäpainojahan saa vaikka minkä painoisia, joten nyt vain hankkimaan itselle sopivat painot. Mulla onkin jo hyvä pepputreenivinkki sitten niille, jotka ottavat nilkkapainot käyttöön, mutta siitä lisää myöhemmin ;)




Ensimmäinen lisäpainojen kokeilukerta päättyikin sitten parhaan ystävän luo naapuriin :D Mutta se oli hyvä reissu se <3 Rindeli keitti meille Amaretto-kaakaot iltapalaksi ja tuskailtiin yhdessä Rinden neulomisharrastuksen parissa sekä ihmeteltiin Suomen Idolsia. Mukana menossa myös killipilli :)



Oikein ihanaa perjantaita ja hyvää viikonloppua kaikille! Meow :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti