keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Juhlat!

Tosiaan, mulla oli syntymäpäivä viime lauantaina :) Olen todella kauan aikaa ollut niin kiinni koulu- ja työhommissa, että en ole oikeasti ehtinyt tapaamaan edes ystäviäni. Siksipä odotin synttäreitä ihan hulluna! Parasta päivässä olikin se, että sain paikalle maailmani tärkeimmät naiset (äitiä lukuunottamatta) ja ehdittiin kunnolla päivittää kuulumisia pitkän tauon jälkeen. eikä tullut edes baarikeikkaa - hyvä me, hyvä meidän joukkue!


Uusi mekko tietenkin...


Mulla meni yllättäen valmistelut hieman myöhäiseksi, joten ihan kaikkea, mitä olin suunnitellut tekeväni, niin en ehtinyt kokata. Jotain kuitenkin sain pöytään ja ilmeisesti ruoka maistuikin ihan hyvin!  Protskutäytekakku upposi hyvin myös tälle yleisölle :) Kokeilin myös tehdä ensimmäistä kertaa ruisnappeja lohi- ja härkäpäällysteellä ja itse tykkäsin ainakin kovasti. Ruisnappien päälle vain omaa avokadosörsseliä tai jotain maustettua Créme Bonjouria, siihen päälle sitten lohta tai härkää vähän punasipulia ja koristeeksi pari hapsua ruohosipulia. Avot!







Ruoka oli hyvää, lahjat oli aivan ihania ja ilta oli huikea parhaiden ystävien seurassa. Vielä kerran siis kiitos siitä! Näitä ehdottomasti lisää minulle, kiitos. Niin ja pitkästä aikaa tuli jopa maisteltua viiniä! Viimeksi elokuussa ystävän läksiäisissä taisi tulla viimeksi juhlittua viinin kera...




Kakku yhtä rönsyilevä kuin tekijänsäkin :)



Näihin tunnelmiin, mahtavaa keskiviikkoa kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti